Hoe komt een gesprek binnen

Of je toestel nu rinkelt of niet, zodra er een gesprek aan je wordt toegewezen hoor je een typisch 'Tsjoep' geluid. Na dit geluid kun je beginnen met je begroeting, niet eerder want dat hoort de beller niet. Het 'tsjoep' geluid is een audio cue om jou een signaal te geven dat je iemand aan de lijn hebt en kunt starten met praten.

Op het moment van ee 'Tsjoep' verandert ook meteen je scherm en krijg je afhankelijk van hoe jouw organistie het systeem heeft ingericht een script of een scherm met velden in beeld te zien.

Aan de rechterzijde kun je zien welke van jouw collega's zijn ingelogd en of ze in gesprek, met pauze of aan het wachten zijn.

Rechtsonder heb je een vakje waar je notities kunt maken tijdens het gesprek.

Let op deze notites zijn puur voor jou en je collega's en zijn niet zichtbaar voor de opdrachtgever/projecteigenaar. Bij elk gesprek wordt dit veld weer leeg gemaakt en kun je een nieuwe notitie maken en bij elk volgend gesprek zie je automatisch een popup met een historisch overzicht van eerdere notities. Druk op de blauwe knop onder het veld om de notitie popup op te roepen.

Met de rode knop linksonderin kun je Ophangen en daarmee het gesprek verbreken. Je komt dan automatisch in het afboekscherm. Wil je nog het een en ander verwerken nadat het gesprek klaar is? Zeg de klant dan vriendelijk gedag en druk nog niet op de Ophangen knop, doe nu je administratieve handelingen en pas daarna klik je op Ophangen.