Stel je belt op een outbound campagne waarbij je de veel naar buiten belt. Het bedrijf of de persoon naar wie je belt neemt niet op maar besluit op een later moment zelf terug te bellen omdat die een gemiste oproep ziet.
Normaal gesproken wanneer de beller terugbelt wordt het telefoonnummer van de beller gevonden in de Telforce database en worden de gegevens van deze beller getoond in het scherm.
Het kan voorkomen dat je deze persoon hebt geprobeerd te bellen op een vast telefoonnummer (bijv. 015-3010405) maar dat de beller besluit om terug te bellen vanuit een mobiele telefoon of vanuit een toestel zonder nummerweergave (anoniem). Op dat moment herkent Telforce het nummer van de beller niet en maakt dan een nieuwe relatie aan in de database zonder gegevens, alle velden zijn dan dus blanco!
Op dat moment kun je aan de beller vragen op welk nummer wij oorspronkelijk gebeld hebben. Je kunt ook zoeken op de naam van de persoon of op naam van het bedrijf. Dit doe je via de 'Zoeken' button:
Als je zoekt op telefoonnummer voer deze dan in zonder de eerste 0 !
Vervolgens kijk je bij de zoekresultaten welke relatie de juiste is en klik je op 'Selecteren'
De gegevens van de beller worden nu bijgewerkt in het 'Gegevens' tabblad.
Als je deze stappen NIET uitvoert dan blijft de eerder gebelde relatie apart bestaan van de nieuwe relatie die je aanmaakt bij het inkomende gesprek en wordt die relatie dus nog een keer gebeld op een later moment.